[Pardus-kullanicilari] web editörü..

halit çete halitcete at gmail.com
26 Ara 2006 Sal 00:03:37 EET

Ben daha çok kullanışlılık ve güvenilirlik açısından bir değerlendirme
açısından yardım bekliyorum. windows ortamında (ben windowsu işyerinde
mecburiyetten kullandığımı söyleyeyim) localhostta denedim. Pardus'ta
denemek için bir makale okudum fakat deneme fırsatım olmadı. Bilahare
sorun çıkarsa yardımınıza başvururum. Şimdilik sorunum şu: web site
yapmayı düşündüğümde joomlayı kullanmak güvenlik ve kullanışlılık
açısından nasıl? Bir resmi kurumun tanıtımını ihtiva edecek normal
seviyede bir site için ona zaman harcamaya değer mi yoksa diğer
editörlerden faydalanmak daha mı iyi?
İlginize teşekkürler,