[Pardus-kullanicilari] Open Office

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 23:53:31 EET

<Cem bey, Pisi depodan en son sürümü kurdunuz mu? En son güncellemeyi
<yapmanıza rağmen mi sorun çıkıyor? Yok eğer, programı beta 1'den kurduysanız
<ve o yüzden sorun çıkartıyorsa, bu normal zaten. Beta henüz test sümüydü
<Pardus'un. Bunu en başta belirtseydiniz keşke.
<Son güncellemeyi yapın ve tekrar kontrol edin. Bu arada sistemi tamamen
<güncellediniz mi? Şu an Pardus 2007 Kararlı sürümü mü kullanıyorsunuz?

Aynı cd den baska arkadaslarım da faydalandı ama onlarda boyle bir sorun yok.
su ana 2007 kararlı surumu kullanıyorum(guncel durumda)

<yaptığınız güncelleme sonucu /var/cache/pisi/packages klasöründeki
<openoffice*.pisi paketini yedek alın.
<sisteminizdeki openoffice'i kaldırın(ev dizinindeki gizli dosya dahil) ve
<yedeklediğiniz paketle tekrar
<kurun bakalım bir değişiklik olacak mı?

soylenilen adımların hepsini yaptım durum aynı bir degisiklik yok...

<Bu tür bir sorun çıktığı zaman paketi kaldırıp kurmak veya dağıtımı kaldırıp
<kurmak bir çözüm olamaz, başka işletim sistemlerinin çözümlerini Linux için
<kullanmayın lütfen :)

<Ev dizininizde .openoffice isminde kullanıcı ayarlarının saklandığı bir dizin
<var, sadece onu silip tekrar openoffice'i açarsanız sorununuzun düzeleceğini
<tahmin ediyorum.

Belki 5-10 kere bu klasoru kaldırıp openoffice i yeniden
baslattım.Sonuc hep aynı HUSRAN

<Sisteme sonradan yüklediğiniz bir font bu soruna yol açmış olabilir. Konqueror
<dosya tarayıcınızda yan taraftaki panelden "Servisler" sekmesine tıklayın.
<Yazıtipleri altında OpenOffice'de gördüğünüz karakterleri içeren yazı tipini
<silmeyi deneyin.

Bu yazıtipi burada yok...

LANETLİ BİLGİSAYAR :)