[Pardus-kullanicilari] HP Compaq nx9010 , Çalışan CD çöküş mesajı

baris urhan barisurhan at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 23:15:03 EET

Merhaba,
Pardus çalışan CD'yi Hp&Compaq nx9010 dizüstü bilgisayarımda açmaya çalıştım
ancak açılış sırasında 2 çöküş uyarısı aldım.Bunların detaylı bilgileri
olmadığı için buraya gönderemiyorum. (varsa bile ilk kez kullandığım için
windows'ta alışık olduğum gibi bir hata mesajı ve hata kodu ile
karşılaşmadığımı söyleyebilirim.)

Yapılanlar;
1- CD'den okunma düzeninde açıldı
2- Kaptan gerekli ayarlarını yaptığını belirtti ve en son masaüstü seçimi
yaptırdı
3- Çöküş mesajı
4- Sadece "başlat" kısmı göründü, onun dışında tamamiyle siyah bir ekran
5- Bir çöküş mesajı daha (ikisinde de belirttiğim uyarının içeriği
yok.Sadece "bu mesajın içeriğini kullanıcılara gönderi..." şeklinde bir
açıklama geldi)
6- Başlat menüsünden herhangi bir şeyi seçtim ve tüm ekran
karardı.Hiçbirtuş cevap vermedi.

Aynı bilgisayarda, 1 ay kadar önce çalışan CD - Knoppix
denemiştim.Sorunsuzçalışmıştı.
Serbest yazılım konusunda bilgi sahibi olmadığım için teknik bir yazı
olamadı, sadece gördüklerimi yazdım diyebilirim.

Bu bilgiler umarım geliştiricilere faydalı olur.

Kolaylıklar

Ü.Barış Urhan