[Pardus-kullanicilari] Kopete dosya aktariminda problem

selim ok selimok at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 21:21:54 EET

Merhaba,
Kopeteden dosya alirken dosyalarin yarim kalmasi gibi bir problemle karsi
karsiyayim, karsi tarafa ben iptal ediyorum gibi gözüküyor. Birkac farkli
insanla ayni sey oldu, simdiye kadar sadece resim dosyalarini denedim, resim
dosyalari yükleniyor ama %45'e geldiginde takilip kaliyor, dosyaya
baktigimda da yarisi görünüyor geri kalan kismi gri cikiyor. Dosyayi ben
gönderirken sorun cikmiyor. Ayni problemle karsilasan var mi acaba yada
cözüm önerisi olan?

Iyi calismalar,
Selim