[Pardus-kullanicilari] son günceleme ve sorunlar

selim ok selimok at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 20:09:35 EET

Iliskiyi söyle anlatayim Ünal Bey,
Linux kullaniyorsunuz, üstelik bu Linux dagitimi icin teknik destek paketi
filanda almiyorsunuz, tamamen ücretsiz tamamen acik kaynak-özgür yazilim
felsefesi cercevesinde bir isletim sistemi kullaniyorsunuz. Hic bir sekilde
bu yazilimin herzaman ve tamamiyle hatasiz calisacagi garantisi almadiginiz
ve aslinda böyle biseyin mümkün olamayacagini biliyor olmalisiniz.

Microsoft isletim sistemlerini belirli bir ücret karsiliginda satiyor, buna
ragmen onca güvenlik acigi, sürücü sorunu ve kararlilik sorunu yasiyor.

Kimden ne talep ettiginiz noktasinda belli sorunlar var. Insaf meselesi
diyorum kendi acimdan. Neyin karsiliginda ne talep ediyorsunuz? :)

Az önce o güncellemeleri bende yaptim ve eminim sizin ve benim disimda
yüzlerce belkide binlerce insan ayni güncellemeleri yapti. Ses konusunda
sizin yasadiginiz problemi sizin disinizda kimse yasamadi. Anlatmak
istedigim sey su, sizin sisteminize özel bir sorun olsa gerek. Isletim
sistemleri üzerinde calistigi donanim ve üzerinde calistirdigi kullanici
uygulamalariyla cok karmasik bir iliskiye sahip, herkeste normal calisan bir
sey sizde acayip calisabilir ve sizin linux felsefesi cercevesinde yapmaniz
gereken sikayet etmek degil, hata kaydi girmek olmaliydi.

Söylediklerimi olabildigince olumlu anlayin, kizip söylenmek biseyleri
degistirmiyor, ayni hatayla baska birinin karsilasmamasi icin olabildigince
sorunu detaylandirip cözmeye calismak gerekiyor.

Iyi calismalar,
Selim