[Pardus-kullanicilari] web editörü..

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Ara 2006 Pzt 18:35:24 EET

25 Ara 2006 Pts 18:31 tarihinde, Hasan Ozcelik şunları yazmıştı:
> Bazen elimizin altında hazır bizi bekleyen kolaylıkları göremiyoruz.
> Hatırlatma için çok teşekkürler.Az önce oOo kelime işlemcide
> denedim,ortalama düzeydeki talepler için mükemmel.
> Bu iş ancak bu kadar kolay olabilir.
Ortalama talepler hakkında haklısınız, üretilen html kodu çok başarılı
olmayabildiği için ofis türü araçlarla yapılan sayfaların sonradan
düzenlenmesi zor olabiliyor. Bu da profesyonel web editörlerinin işini
zorlaştırabiliyor... Aklınızda bulunsun...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->