[Pardus-kullanicilari] Güncelleme ve ati

Nuri Sevinç nsevinc at oldeye.com
25 Ara 2006 Pzt 17:21:41 EET

bende ati sürücüsünü yüklemeye çalışmama rağmen hiç bir şekilde sonuç
alamadım. Şu ati sürücüsü kurmak için güncel bir açıklama oluşturulursa
çok memnun kalırım. Şimdiye kaddar yazılmış hiç bir yöntem benim
makinaya uymadı.

_bilgisayarım ;_
Fujitsu Siemens Amilo M1425 notebook
Ati Radeon X700 ( pardus ati radeon 9600 olarak görüyor )