[Pardus-kullanicilari] Güncelleme ve ati

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 16:47:15 EET

Merhaba
Ekin beyin iletisinde yeni xorg paketi ile ati sorunlarının çözüldüğü ifade
ediliyor,
Çözümle kasdedilen nedir?
Zira ben hala sysinfoda ekran kartı özelliklerimi göremiyorum.
ve hala 3B desteÄŸi yok, konsolda ise ÅŸu iletiyi almaya devam ediyorum.

glxinfo | grep -i "direct rendering"
X Error of failed request:  BadAlloc (insufficient resources for operation)
  Major opcode of failed request:  145 (GLX)
  Minor opcode of failed request:  3 (X_GLXCreateContext)
  Serial number of failed request:  16
  Current serial number in output stream:  17

Ekran kartım ati RV530 x1600pro 256 MB
Kolay gelsin.
--
Önce sağlık!