[Pardus-kullanicilari] Çerezlerin çalınmasına karşı güvendemiyiz.

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 15:28:34 EET

Hayır, kullandığınız uygulamaların ne yaptığı belli, dışarıya bilgi sızdırma
gibi bir durum yok. Ki istemeyerek böyle bir güvenlik açığı doğmuş olsa ve
farkedilmiş ise, en kısa sürede o uygulamayı yazan kişi veya gönüllülerce
yamanır ve yeni versiyon çıkarılır.

24.12.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: