[Pardus-kullanicilari] pardus

Can Coskuner fethicanc at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 14:43:40 EET

25.12.2006 tarihinde fatih firtina <fatihfrtna81 at hotmail.com> yazmış:

> slm arkadaşlar pardusu kurdum ancak soru yaşadım bana hem pardusu indire
> bileceğim sayfayı hemde varsa eksiklikler bunları giderebileceğim
> yamaların
> adreslerini gönderebilir misiniz?
>
> topluca elimde bulunur hemde herese faydası olur diye düşünüyorum

http://www.pardus.org.tr/indir.html

Yukarıdaki adresten bütün yansılara ulaşabilirsiniz.Eksiklikleri de(sanırım
güncellemeleri kastediyorsunuz...) pardusun içinden pisi aracılığıyla hiçbir
ayarlamaya gerek olmaksızın "güncellemeleri göster" diyerek
ulaşabilir/indirebilirsiniz.Ayrıca pisicik bizzat yükleme işinide
gerçekleştirecektir.Siz sadece güncellemek istediğiniz paketleri seçin
yeter...! :)