[Pardus-kullanicilari] dvd/cd mount problemi(pardus 2007)

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 14:15:31 EET

25 Ara 2006 Pts 13:20 tarihinde, Doğan -- şunları yazmıştı:
> merhaba .pardus 2007 yi yeni yükledim.
>  dvd yada cd taktığımda hiç bir şey olmuyor.
> dvd/cd nin içine girebileceğim bir ikon hiç bi yerde
> çıkmıyor.otomatikekrana gelen diaolog da çıkmıyor
>  ama vcd yada dvd formatlı filmeleri taktığımda yine içlerinde dolaşamıyorum

Bilgisayara bir yot (İng. CD) veya divit (İng. DVD) taktığınızda masaüstünde görünmesi için:
- Masaüstünde boş bir yere sağ tıklayıp "Masaüstünü yapılandır" menü öğesini seçin.
- Açılan pencerede soldaki "Davranış" sekmesine tıklayın.
- Yine aynı pencerede sağdaki "Aygıt simgeleri" sekmesine tıklayın.
- Aygıt simgelerini göster nesnesini açın (hemen solundaki kutucuğa tıklayın) (eğer açık değilse)
- Açıksa ya da masaüstünde görüntülenecek simgelerde değişiklik yapmak istiyorsanız alttaki kutucuklarda gerekli değişiklikleri yapın. "Bağlanmış" ve "bağlı" aynı zamanda "takılı" demektir. Örneğin "Bağlı CD-ROM", bilgisayarınızdaki yot veya divit sürücüsüne bir yot koyduğunuzda simgesinin görüntülenmesini sağlar.

Not: Eğer açıklamalarım fazla basit kaçtıysa ileride böyle bir sorun yaşayabilecek herkese yol gösterebilmek içindir.

Diğerini her nasılsa bulamadım :(