[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet filtreleme hakkında...

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
25 Ara 2006 Pzt 09:46:26 EET

Selamlar,
Adblock gayet güzel çalışıyor :) Ancak bir sorunumuz var: Porno yada
istenmeyen kelimeleri birer birer girmek gerekiyor :(

Elinde bu tür yasaklı kelimelerin listesi olan var mı? Sanırım
DansGuardian'da böyle bir liste vardı. Elinde olan arkadaşlar bu listeyi
oluşturarak bir yerlere koyarsa insanlar çok rahat erişebilir.

Elinde ham olarak bu liste olanlar var ise bana gönderebilirse ben
adblock'un formatında düzenleyebilirim. Bir de net üzerinde saklayacak bir
yer bulursak harik aolur :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/