[Pardus-kullanicilari] yetersiz ramim var

Mehmet AKSAY profaksay at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 22:43:51 EET

swap alanını 750 mb yaparsan sistemin çok daha rahat çalışır bir de kurarken
bir öneri daha sistem dosyalarını 7 gb bir alana kur kullanıcı dosyalarını
kalan alana kur bu şekilde yeniden pardus veya başka bir linux kullanırsan
dosyaların kaybolmaz.
256 mb ram bende de var pardus ata kurduğumda hiç swap alanı kurmamıştım ve
fazla bir şavaşlama ve sorun olmamıştı. Arada sırada nexuisde küçük
takılmalar oluyordu o kadar pardusa bu kadar kötü davranma

24.12.2006 tarihinde Mehmet Türkoğlu <mrturkoglu at gmail.com> yazmış: