[Pardus-kullanicilari] imdat

Osman Kemal Kadiroglu okkadiroglu at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 16:53:39 EET

Merhaba,

İmdat sinyalimi yollarken azıcık kim olduğumu da söyleyim de ona göre yardım
gelsin. :) Ben grubun yaş ortalamasını yükselten emekli bir öğretim
üyesiyim. Çok çeşitli Linux sürümleri denedim ama, çoğunda sağ olsun genç
meslektaşlarımın desteği vardı. Şimdi tek başımayım o nedenle boynumu kalın
tutmak zorundayım. Geçenlerde Pardus ile tanıştım ve kullanmam gerektiğine
inandım. Hemen bir makinaya kurdum ama bir ufak sorunum var.

ADSL ile bağlı olduğum makina AMD64 ve Suse10.1 kullanıyor. Bu makinaya
bağlı olan bir Smartbook denen bir desknote'a Pardus'u hiç sorun yaşamadan
kurdum. Smartbook eth ile AMD'ye bağlı ve oradan server servisi alıyor. Şu
anda bir türlü Smartbook'u AMD'ye bağlıyamadım. (Fiziksel bağlı) Firefoz
çalışınca server bulamadığını söylüyor. Ne yapmam gerek?

Genç dostların yardımları için şimdiden çok teşekkürler.

Selamlar

--
Osman Kemal Kadiroglu