[Pardus-kullanicilari] epson stylus c42 yazıcı problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 15:56:26 EET

Arkadaşım
Pardus yapılandırma merlezi çevre birirmleri üzeri yazzıcıya çift
tıkladıktan sonra yazıcını aç akabinde açılan pencerenin alt kısmında
yönetici moduna tıklayıp parolanızı girin devam edin açılan kde yazıcı
sihirbazında usb bağlantı tıklayıp devam edin açılan yeni pencerede usb
bağlantılarda çıkan seçenekte yazıcınızın durumuna haiz bir usb satırı
göreceksiniz buna tıkladıktan sonra açılan sayfada epson u seçmenizi
müteakkip stylus 42-stylus c42sx ve c42ux tipleri çıkacak bunlardan biri
sizin sürücünüzdür seçip işleme devam ediniz.Kolay gelsin

24.12.2006 tarihinde kerim aydın <kerim.dna at gmail.com> yazmış: