[Pardus-kullanicilari] nvidia fx5200 ekran kartı otomatik tanınmıyor mu ?

yoksul mengucek at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 15:15:01 EET

23 Ara 2006 Cts 23:42 tarihinde, Bahtiyar GUL şunları yazmıştı:
> 50'yi hexadecimal dusunursek, bu 80'e karsilik gelir...
> 56 yi da ayni sekilde 86 gibi dusunebiliriz.
> Saniyorum bu sekilde tazeleme oranlarini dusunursek mantikli degerlere
> ulasmis oluruz...

merhaba..
nvidia GeForce FX 5200 kartım var..
monitörüm (170C LCD) 1280x1024 - 60 Hz öneriyor..
şu an "tazeleme oranı" seçeneklerinde 50 ve 54 var..
yani ben şu anda, 50'yi kullanınca; 80 Hz'mi kullanmış oluyorum ?..
anlamadığım bir konuda yanlış bir yorumda mı bulunuyorum ?
yanlış değilse, 60 Hz nasıl ayarlanabilir ?
teşekkürler..
hoşça kalın..