[Pardus-kullanicilari] Firefox güncelleme

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Ara 2006 Paz 14:13:16 EET

24 Ara 2006 Paz 14:05 tarihinde, Necmettin Begiter şunları yazmıştı:
> Firefox'un 2.0.0.1 sürümüne güncelleme pakedi var depoda.  Firefox'u
> güncellemeye kalkınca, Kernel-headers Linux-headers ile çakışıyor.
> Çakışan paketler kaldırılsın mı? diyor. Hayır deyince
> güncellemiyor. Evet dersem ne olur? Sonra bir sorun yaşamak istemiyorum,
> bir sürü şey var bilgisayarda.

Herhangi bir paketi özel olarak güncellemek istediğiniz zaman, sistemde
zorunlu olarak güncellenmesi gereken paketlerde güncelleniyor.

Bu uyarı mesajında zorunlu güncellenmesi gereken paketler arasında bulunan
linux-headers paketinin yerini artık kernel-headers isimli paketin alacağını
görüyoruz. Bu sebeple linux-headers paketinin kaldırılacağı ve yerine
kernel-headers paketinin kurulacağı uyarısını bilgilendirme mahiyetinde
alıyoruz.

Güncellemenizi rahatlıkla yapabilirsiniz.

- Faik