[Pardus-kullanicilari] konqueror da java yı etkinleştiremiyorum.

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 13:43:19 EET

24 Ara 2006 Paz 11:16 tarihinde, Canberk şunları yazmıştı:
> daha evvel yazılanlarıda okuduğum halde (belkide işime yarayacak olanı
> bulamadığımdan) java yı bir türlü etkin hale getiremedim. dil ve yazı
> sorununu hallettim fakat java da başarılı olamadım. yardım lütfen.. :(
Java sisteminizde zaten çalışıyor olması gerek şu anda. Zemberek Java ile hazırlanmış çünkü. Eğer kasettiğiniz Java ile program yazmaksa o zaman depodan java sdk (veya jdk) ve başka ilgili paket varsa onları indirmelisiniz.
Sisteminizde java'nın çalışıp çalışmadığını anlamak için konsolda java yazın.