[Pardus-kullanicilari] Ses

Buğrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 12:50:17 EET

Benim pardus kurduğum bir arkadaşımda da aynı sorun var. Çözüm
üretilebilirse çok iyi olur. Çünkü ben yavaş yavaş pardusu çevremde
yaymaya başladım. İyi izlenim bırakması benim için herşeyden önemli.
Ah bi de şu fan sorunu çözülse. Ama daha anlamadılar öyle bir sorunun
olduğu :)

24.12.2006 tarihinde Hakan Sönmez <tryers at gmail.com> yazmış: