[Pardus-kullanicilari] "System Halted" kapatma hatası

Buğrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 11:29:19 EET

Verdiğiniz bilgiler için gerçekten size çok teşekkür ederim. Bunları
deneyeceğim. Umarım işe yarar. Buna ek olarak başka fikri olan
arkadaşlar yazabilirler. Ne de olsa yeni bir Pardus kullanıcısını
kaybetmek istemem, istemeyiz.

24.12.2006 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: