[Pardus-kullanicilari] SKYPE ses gitmiyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 11:08:17 EET

Arkadaşım
Mail listesinde üç-beş mesaj öncesine bir bakmış olsaydınız sizin
konumunuzda ki bir durumla karşılaşan arkadaşımıza konsolda root olup
alsaconf komutu ve açılan penceredeki işlemleri tamalayarak ses sorununun
çözüleceğini aktarmıştım.Kusuruma bakmayın sitem etmiyorum ricam biraz
dikkat.Kolay gelsin iti hafta sonları

23.12.2006 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış: