[Pardus-kullanicilari] onderuysal

selim ok selimok at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 06:34:09 EET

google.com.tr'yi tavsiye ederim, iyi bir arama motorudur, dogru
kullanildiginda cok yardimci olur. Bakin örnegini vereyim ne kadar kolaymis
görün, türkce sayfalar arasinda yapilan arama sonuclarindan 3.sü su adrese
yönlendiriyor bizi.
http://idak.gop.edu.tr/ncagman/DersNotlari/LaTexDersNotu.pdf bu dosyada
biseyler yaziyor. Ne kadar derine iniyor bilmiyorum ama ilk asamada yeterli
görünüyor.

Burada hepimiz birbirimize yardim etmek icin ugrasiyoruz, bazen yazilanlar
yanlis anlasilabiliyor, olabildigince yazilanlari olumlu düsünmek gerek.
Ayrica kimse bu bilgilerle dogmadi, hepimiz sonradan ögrendik. Sadece biraz
daha dikkat ve özenle isleri kolaylastirmamiz gerek o kadar.

Iyi calismalar diliyorum,
Selim

24.12.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: