[Pardus-kullanicilari] gcompris oyunu

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
24 Ara 2006 Paz 02:23:09 EET

23 Ara 2006 Cts 23:42 tarihinde, teciman şunları yazmıştı:

> Program sonlandırıldı.
> pisi.itembyrepodb.NotfoundError: gconf anahtarı bulunamadı
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.

Sisteminizde bulunan depolarda gconf olmadığı için bu paketi bulamıyor ve hata
veriyor. Eğer, öncelikle gconf'u kurarsanız hata vermeden gcompris
kurulacaktır.
gconf'u kurmak için ilk önce;
sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/desktop/gnome/orbit2/pspec.xml -d
ve
sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/desktop/gnome/gconf/pspec.xml -d

Not: gconf ve orbit2 playground deposunda olduğu için tamamen test amaçlıdır.
Herhangi bir sorunla karşılaştığınızda sorumluluk paketçinin değildir.

Kolay gelsin

Murat