[Pardus-kullanicilari] Linux için virüs diye bir problem yok mu ?

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
23 Ara 2006 Cmt 22:46:26 EET

Merhaba,
Çıktığı ilk günden beri Pardus'u etrafımdaki insanlara tanıtmak için
çaba gösteriyorum. Ancak cevabını tam olarak veremediğim bir soru için
yardımınıza ihtiyacım var. Birinci soru şu, "Virüsler Linux'a birşey
yapmaz mı ?" Benim bildiğim kadarı ile virüs denen şey de bir programdır
ve her windows programı gibi linux' te çalışmaz yani linux sistemi
etkilemez. İkinci soru ise "Peki kimse Linux için oturup virüs
hazırlamamış mı ?" Yoksa Linux mimarisi mi virüsler için ulaşılmazdır.
Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr