[Pardus-kullanicilari] SKYPE ses gitmiyor

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Ara 2006 Cmt 22:02:01 EET

23 Ara 2006 Cts 21:58 tarihinde, ne bulut şunları yazmıştı:
> Emeğinize saygım var.Genel olarak kullanılmış bir cümle müthiş dikkat ve
> tepki çekti.39 yaşına gelmiş kendi dalında uzman ama acemi olduğu ulusal
> işletim sistemini kullanmaya çalışan bir kişinin ne yazdığınız  farkında
> olmaması mümkün mü.Size emeğiniz için çok çok teşekkürler.

İşte e-postanın böyle kötülükleri var :), yüzyüze söyleseniz ses tonunuz
sebebi ile mesela sorun olmayacak şeyler yazılı olarak insanların karşısına
gelince böyle oluyor, dikkat etmek gerekli, sorununuzun çözüldüğüne sevindim.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/