[Pardus-kullanicilari] SKYPE ses gitmiyor

Can Akçura canakcura at superonline.com
23 Ara 2006 Cmt 21:55:19 EET

Çağlar bey,
Kızmayın lütfen.Bugün çok sinirlisiniz sanırım. Boş verin bu konuları,
enerjinizi cevap bekleyen sorulara cevaplara ayırın bizi daha mutlu
edersiniz( tabii ki siz bilirsiniz).Bence bu posta gurubu kendi kendini
modere edebiliyor şu an.
Saygılar,
Can AKÇURA

23 Ara 2006 Cts 21:37 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı: