[Pardus-kullanicilari] Kernel ayarlamasý sonrasý açýlmayan grafik ekran

Can Coskuner fethicanc at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 21:38:17 EET

 Pardus wikide "Pardus 2007 ve ati sürücü kurulumunu" başlıklı belgeyi
okudum,  kernel'da gerekli olan değişiklikleri aynen uyguladım ve
derledim.Orada, ayarlamaların sonunda grob.conf dosyanızda gerekli olan
değişiklikleri yapmayı (eski çekirdekten kalan) unutmayınız demiş. Sayfanın
ilgili kısmının sonunda da değişiklikle ilgili bir örnek vermiş.

> Mesela: fglrx yazan kısmı yeniden vesa olarak değiştirmek gibi

Benim grub.conf dosyamda zaten fglrx yazan bir kısım yoktu o yüzden
değişiklik yapmadım.Şu anda pardusum grafik ekran yüklemesine gelinceye
kadar açılıyor ve giriş(parola) ekranında kalıyor.Şifre girmeme rağmen
herhangi bir uyarı vermeden parola sayfasını tekrar yüklüyor.Sorun
grub.confdosyasıyla alakalı olabilir mi?Eğer öyleyse yapılması gereken
değişikliklerin neler olduğu hakkında bilgisi olan var mı acaba?

        Teşekkürler