[Pardus-kullanicilari] onderuysal

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Ara 2006 Cmt 21:34:22 EET

Selamlar;

23 Ara 2006 Cts 20:38 tarihinde, onder uysal şunları yazmıştı:
> ne demek istediÄŸinizi anlamamakla beraber ;
> kimseyi rencide edici söz ve yazılar sarf edip etmediğime baktım bulamadım
> ne demek istediğimi anlatamıyor olabilirim çünkü gercekten bu olaya çok
> yabancıyım
> her bilgisayara oturuşumda bilmediğim şeylerle karşılaşıyorum
> yinede bildiğiniz gibi yapın

Sorun birilerine rencide edici laflar etmeniz değil, e-postalarınızı birer
cümle yazmanız, neye cevap verdiğinizin, ne sorduğunuzun belli olmaması, ne
istediğinizin belli olmaması.

Önce listeye gelen diğer e-postalara sonra kendi yazdıklarınıza bakarsanız
farkı görebilirsiniz. Attığınız bir kaç e-postadan örnek vermek gerekirse;

****
Re: [Pardus-kullanicilari] ornek
Gönderen:
"onder uysal" <onderpardus at gmail.com>