[Pardus-kullanicilari] onderuysal

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Ara 2006 Cmt 19:38:39 EET

23 Ara 2006 Cts 12:44 tarihinde, onder uysal şunları yazmıştı:
> yani   html hazırlama işini

Önder bey e-posta nasıl yazılır, e-posta grubu nasıl kullanılır gibi genel
kültür dökümanlarını bulup okuyabilir misiniz, bulamıyorsanız haber
verirseniz ben gerekli linkler gönderirim?

Fakat Anında mesajlaşma istemcisinden arkadaşınıza mesaj gönderir gibi 1
satır, konu kısmında kendi adınızın olduğu ve ne dediğinizi anlayamadığım
mesajları okumaktan sıkıldım, bu tavrınız devam ederse listeden
uzaklaştırılacaksınız. Lütfen biraz daha özen gösterin.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/