[Pardus-kullanicilari] FW: Pardus 2007 kurulumu sonrası problem

İnanç Yıldırgan optalmicus at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 18:51:15 EET

Bu sorun (benim anladığım gibiyse eğer) grubdan ya da kurulumdan
kaynaklanmıyor. Tüm loglara bakıldı. Her şey defalarca denendi. Ama sorun
buralarda değil. İşin ilginç tarafı sistemde sorun yok. Sorun sadece o düğme
kapalıyken pcnin açılmaması o düğmeyi açtığınızda sanki o sorun hiç yokmuş
 gibi pardusu mükemmel bir şekilde kullanabiliyorsunuz. İnanın bana kaç defa
grub dosyası derlediğimi ben bile bilmiyorum. Siz bir deneyin eğer olmazsa
başka yollara başvurursunuz.

23.12.2006 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış: