[Pardus-kullanicilari] VMware AIGLX ve BERYL kurulumuv..

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 17:36:07 EET

Bendeki VMWare 5.5 üzerinde grafik kartı 3-D destekli olarak görülmüyor
maalesef, sanal olarak basit bir SVGA+ kartı varmış gibi çalışınca Beryl
çalıştırmak mümkün değil.

Eğer VMWare benim kendi kartımı bir şekilde tanırsa VMWare içerisinden her
türlü grafik uygulamasını çalıştırmak mümkün olur...böylesi bir şey sanırım
yok!

İyi çalışmalar

Gültekin KOMANLI

  _____