[Pardus-kullanicilari] licq kurulum ve ���t�rma sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 17:27:00 EET

Aman yapmayın Koray bey,
contrib deposu kime ait? baÅŸka bir iÅŸletim sistemine mi? contrib deposunda
ki bazı uygulamalar neden hata/pardus da tartışılıyor? neden SVD deki
uygulamalar için hata girdisi mevcut.

Hem destek istemiyorlarki sizden, sizin buyrun kullanın dediğinizi kullanmak
istemiyorlar, başka birşey kullanmak istiyorlar ve bilenlerden yardım
istiyorlar.

Ben asla tekelcilikle sizi suçlamadım, sadece benzerlikten dem vurdum. Alın
bir benzerlik daha :)))
Xp de de bir yazılım yüklemeye ya da bir sürücü kullanmaya karar
verdiÄŸinizde microsoft arÅŸivinde yoksa "destek vermiyoruz sorumluluk size
aittir" gibi bir uyarı yapar bilirsiniz.

Bence "Özgür yazılım" parolası ile yola çıkanlara düşen kullanıcıların
özgürlüğüne özgürlük katmasıdır.
Yani birileri licq kullanmayı istemişse ama engellere takılmışsa ve
zamanınız, fırsatınız ve bilginiz de varsa, bunun pisisini yaptığınızda işte
o zaman sonuna kadar özgür yazılım savaşçılarına nefer olmuş olursunuz.

İçinizde bu düşüncemde olan arkadaşlar var görüyorum, kullanıcı taleplerine
nasılda kafa yorduklarını, programın içeriğine bile hakim olmadıkları halde
ihtiyaç var, bu ihtiyaca cevap verilmeli düşüncesi ile nasılda canla başla
programları derledikleri, hatta pisisini yaptıklarını görüyorum. Eminim siz
de bu düşüncedesiniz. Ama kulak asmayan da var..

Biz sizi seviyoruz, biz Pardusu seviyoruz.
Kolay gelsin.

23.12.2006 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış:

> 23 Ara 2006 Cts 16:28 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> licq depoda değil dolayısıyla destek veremiyoruz, kopete'de sorun varsa,
> söylerseniz, düzeltebiliriz, başka insanların da işine yaramış olur, ama
> licq
> kullanıyorsanız sorumluluk size ait olacak... tekelcilikle arada böyle bir
> fark var...
>
> yoksa elbette ki ne isterseniz kullanabilirsiniz, ama ben hepsine destek
> veremem :)
>
> --
> Koray Löker
> [...]

Önce sağlık!