[Pardus-kullanicilari] ornek

ihsan AKIN ihsan.akin at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 15:33:42 EET

Yok, buna cahillik denmez. Sadece bilgisizlik denir o da öğrenme ile
kaybolur.

Yazdıklarımı komut satırında yapman lazım. Tabii esas sorun kısım bu değil,
esas sorunu kendine ait yazıları yazarken yaşayacaksın. Önce biraz latex
okuman gerek. Alttaki bağlantıda güzel bir giriş var (umarım ingilzice
biliryorsundur).

http://www.ctan.org/tex-archive/info/lshort/english/lshort.pdf

sanırım bir türkçe kitap falanda görmüştüm bir yerlerde ama
nerde bilmiyorum. Bilen bir arkadaş söylesin.

İyi çalışmalar.

23.12.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: