[Pardus-kullanicilari] licq kurulum ve çalıştırma sorunu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Ara 2006 Cum 21:58:13 EET

Fri, 22 Dec 2006 19:03:45 +0000, "Vural Dinçer"
<greyowl_tr at hotmail.com> :

> bir arkadaSImIn verdigi http adresinden pisi yapmak icin bazi
> dosyalar indirdim, pisi paketini yapabildim, hatta sistemede kurdum
> ancak yine caliStiramadIm. uzun lafin kisasi ben bu licq*tar.bz yi
> nasil caliSir biCimde derleyeceGim
> yardimlarinizdan dolayi teSekkUr ederim.
Pisi paketi yapmak icin tam olarak hangi islemleri yaptiginizi,
ne yapip calistiramadiginizi, calismadiginda bir cikti verip
vermedigini anlatsaydiniz daha kolay yardimci olabilirdik.

Kendiniz pisi kullanmadan derleyerek sisteme kurarsaniz, daha sonra
kaldirmakta problem yasayabilirsiniz.

Onun yerine pisi'ye derletip yapmalisiniz. Licq'nun contrib deposunda
hazirlanmisi var.

pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/contrib/applications/network/licq/pspec.xml

komutunu verdiginizde pisi paketi hazirlanacak. Olusan paketi de,

pisi it licq-xxx.pisi komutu ile (xxx yerine olusan dosyanin surum
numarasini yazin) sisteme kurabilirsiniz.

Daha sonra da licq komutunu vererek calistirabilirsiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693