[Pardus-kullanicilari] Pardus İnternet filtreleme hakkında...

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 21:51:17 EET

Selamlar,

Hatanın sebebini bilemiyorum. Mozilla sunucularında geçici bir sorundur diye
tahmin ediyorum.

Eklentiyi indirdiyseniz eklentinin sabitdiskteki konumunu FF'nin adres
çuıbuğuna yazarak kurabilirsiniz diye düşünüyorum. Ama sadece teori, lütfen
bir deneyin. örneğin: /home/ekrem/AdBlockPlus.xml gibi birşey girmelisiniz.
Eklentinin uzantısından emin değilim, örnek olsun diye yazdım.

Eklentiyi kurunca, değişik süzgeçler ekleyerek erişilmesini istemediğiniz
içerikleri engelleyebilirsiniz. Örneğin *porn* yazarsanız içeriğinde "porn"
geçen hiç bir içerik gösterilmez.

Kolay gelsin...

Ekrem SEREN
"havan"