[Pardus-kullanicilari] WPA destegi?

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 21:27:51 EET

Dosya içeriğindek ufak bir hata bile internet'e hiç ulaşamama neden oldu.
WPA-PSK destekli örnek bir conf dosyası içeriği gönderebilirmisiniz. Mesela
benim modemin ssid'si Philips bu tanımlama ile diğer bilgileri sizin
rastgele girdiğiniz bir  dosya içeriği gönderirseniz nerede yanlış yaptığımı
anlayabilirim.

Yardım için teşekkürler.