[Pardus-kullanicilari] KTorent

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 20:58:12 EET

Windows'ta Flashget'e alışmışsanız onun gibi devam ettirebilme özelliği olan
kget.i önerebilirim. Kget aslında konsolda çalışan wget.in arayüzü. Ama asıl
tavsiyem konsolda çalışan axel. Gerçekten çok hızlı indiriyor. Devam etme
özelliği de bulunuyor tabii ki.
Saygılarımla

22.12.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:

--