[Pardus-kullanicilari] eski paketleri yükleyemiyorum..

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 18:10:10 EET

Yeterli süre beklediniz mi acaba? (10 dk kadar)
Bende bağlantı sorunu olduğu zaman 10 dk kadar bekliyor, sonra zaman aşımı
hatası veriyordu.

Bir de okulda proxy üzerinden virüs taraması yapıldığı için bir süre takılıp
sonra virüs raporu olarak html indirdiğinden File is not a zip file hatası
veriyordu. Sizde böyle bir şey(hata/proxy vs) var mı?

Bir de hangi paketi yükleyecekseniz konsolda
sudo pisi it paketadi
yazıp sorulunca kendi şifrenizi girin,çıktılarını yazın.

21.12.2006 tarihinde CâñßèrK <cdemirdelen at gmail.com> yazmış: