[Pardus-kullanicilari] AĞ Yazıcısı

selim ok selimok at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 17:23:46 EET

Necmettin bey,
Yaniliyorsunuz, sanirim bir sekilde yanlis anladiniz, Ali Bey'in sorusu tüm
listeye geldi, hatta sizin mesajinizda :)

Bu arada Ali bey, sorunuzun yanitini bilmiyorum, ama söyle bir uyari
yapayim, gönderdiginiz iletideki türkce karakterler okunmuyor, kodlama
sorunu var sanirim, önerile UTF-8 kodlamasi kullanmaniz, bunu tarayicinizin
ayar kismindan yapabilirsiniz. Ben kendi adima bozuk karakterleri okumakta
cok zorlandigimdan, yanlis kodlanmis iletileri okumadan geciyorum, benim
gibi baskalarinin da oldugunu varsayarak, bu sekilde cevap alma sansinizin
azaldigini söyleyebilirim.

Umarim en kisa zamanda cözüm bulursunuz,
Selim

22.12.2006 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: