[Pardus-kullanicilari] 2007.. kapanmama sorunu..

yoksul mengucek at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 15:10:32 EET

22 Ara 2006 Cum 14:37 tarihinde, Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> selam;
>
> dmesg |grep apm
> apm veya acpi servisi çalışıyor mu ?
> çıktınız nedir?
>
> 22.12.2006 tarihinde yoksul <mengucek at gmail.com> yazmış:

merhaba..
biraz önce bugzilla'da Çağlar beyin hataya yaptığı yorum şu:
"Sorun SMP kernel'ın bazı apm makinalarda poweroff yapamaması, LKML'de yakın
zamana tartışıldı ama bir yere bağlanmadı. Ne yapabileceğimize bakacağım"
 teşekkürler..

menguceko at pardus ~ $ dmesg |grep apm
Kernel command line: root=/dev/hda1 video=vesafb:off acpi=off apm=off nolapic
noapic maxcpus=0 mudur=language:tr
apm: BIOS version 1.2 Flags 0x07 (Driver version 1.16ac)
apm: disabled on user request.
menguceko at pardus ~ $
menguceko at pardus ~ $ dmesg |grep acpi