[Pardus-kullanicilari] Firefox otomatik yeni oturum açsın

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 13:06:49 EET

22.12.2006 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış:

> Ben yeni (boş) oturum açmak istiyorum, bunun için "Son oturumdaki
> pencereleri ve sekmeleri göster" seçeneğini işaretlemem gülünç olmaz mı?
> Ayrıca bu seçeneği işaretlesem de oturum kurtarma diyaloğu çıkıyor.

bu durumda diyalogda yeni oturumu seçmek yeterli ama ben kesin çözümü buldum
:-)

1-eğer sizde kurulu değilse "autostart" paketini paket yöneticisinden kurun.

2-tasmada masaüstü seçeneklerine "otomatik başlatıcı" isminde bir kısım
eklenecek.

3-burada "ekle" kısmından gelen diyalogda "firefox" seçip onaylamanız
yeterli. mutlu son :-)

bu durumda oturum kapattığınızda firefoxu açık bırakmanıza gerek kalmıyor.

ufak bir not otomatik başlatıcıya firefox ekleyince tasma çöktü ama
yaptıklarım kaybolmadı.
sistemi tekrar başlattığımda firefox boş ana sayfa ile açıldı.

kolaylıklar dilerim...