[Pardus-kullanicilari] Pardus çok hýzlý çalýþýyor

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 11:33:57 EET

Öncelikle sorunumun bir çok kişi için saçma gelebileceğini düşünüyorum. Bir
kişi işlemcinin tam hızda çalışmasından niye rahatsız olsun ki? Ama benim
sorunum dizüstü bilgisayarımın fanının çok fazla çalışması.
Sistem izleme programlarıyla bakarsam işlemcim sürekli %100 hızla çalışıyor.
Dolayısıyla çok ısınıyor ve fan çok fazla çalışıyor. Hiç bir işlem
yaptırmadığımda işlemcinin hızını azaltmasını nasıl sağlarım? Konsolda komut
vererek yapılıyor ama ben bunun işlem yoğunluğuna bağlı olarak otomatik
yapılmasını istiyorum.
(Ayrıca Kpowersave hata verip kapanıyor)
Saygılarımla

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr

Ne mutlu "Türk'üm" diyene!