[Pardus-kullanicilari] Firefox otomatik yeni oturum açsın

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
22 Ara 2006 Cum 10:12:51 EET

Merhabalar,
1.0'da bilgisayarı kapatırken Firefox'u (ve diğer bazı programları) açık
bırakıyordum. Böylece tekrar açtığımda hepsi hazır oluyordu. 2007'ye
(yani FF 2.0'a) güncelledikten sonra ise bana aşağıdaki soruyu sormaya
başladı:

"""
Son Firefox oturumunuz beklenmeyen bir biçimde kapandı. Önceki
oturumdaki sekmeleri ve pencereleri geri getirebilir ya da sorunun
bakmakta olduğunuz bir safyadan kaynaklandığını düşünüyorsanız yeni bir
oturum başlatabilirsiniz.

Yeni oturum başlat / Oturumu kurtar
"""

Firefox'un her zaman başlangıçta yeni oturum açmasını nasıl sağlayabilirim?

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com