[Pardus-kullanicilari] Ses kartý sürücüleri konusunda yardým lütfen...

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 09:55:59 EET

Pardus>Programlar>Yardımcı Programlar>Yakuake'yi çalıştırın..
F12 tuşuna basarak Yakuake'yi açın.
su komutu ile ve parola girerek yetki alın..
alsaconf komutu verin..

bu komut bilgisayarınızdaki ses kartını bulacak ve yeniden düzenleyecektir..

Saygılar..

22.12.2006 tarihinde Serhat SUT <serhat.sut at gmail.com> yazmış: