[Pardus-kullanicilari] Agere Ethernet

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 01:47:56 EET

Merhaba..

Dün Pardus'u 6 tane bilgisayara (4 laptop, 2 masaüstü PC) başarı ile
kurdum.. Kurulumlarda hiç sorun çıkartmadı..
Tüm makineler gayet iyi çalıştı..Sadece laptop'lardan LG Laptop'ta
ethernet kartını görmedi..Wireless'ı tanıdı ve kullanıyor..
LSPCI komutu ile baktığımızda Agere isimli bir ethernet kartını
gösteriyor..Zaman darlığından detaylı araştırma yapamadım ama,
acaba bu kartın Linux driveri varmı? veya Pardus'ta tanıtma yolu
nedir?..Ndiswrapper işlemini bu kart için kullanıp, Windows driverini
kullanabilirmiyim..?

Pardus'u kurudğum arkadaşlar çok memnunlar ve hem bana hem de
geliştiricilere çok teşekkür ediyorlar..
Bir çoğu Windows'u terketmeye hazırlanıyor..Gerçekten 2007 sürümü çok
başarılı olmuş..Teşekkürler..

Saygılar..

Eyüp Ersan SÜLÜN