[Pardus-kullanicilari] Font Kurdum pardus karıştı

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
22 Ara 2006 Cum 01:09:11 EET

Evet o kadar uğraşıp sonunda sisteme pardus kurdum derken şeydan dürttü
herhalde sisteme winde olan bir kaç fontu kurayım dedim kurdum grafik ekranı
yeniden başlattım firefox açınca pardus'un fontları değişti grafik ekranı
yeniden başlattım bundan sonra pardus'un fontları toptan garipleşti. Şu an
gözü inanılmaz yoran ve herşeyi bozan bir fonttan yazıyorum arkadaşlar acaba
ilk ayarlara nasıl dönerim fontconfig klasörünü sildim ama çözüm olmadı...