[Pardus-kullanicilari] Yeni 2007 ve Beryl

kenp kpelit at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 00:47:10 EET

21 Ara 2006 Per 23:27 tarihinde, Akın Ömeroğlu şunları yazmıştı:
> Arkadaşlar 2007'ye Ati ekran kartı için wiki'de yazılı olan beryl kurulumu
> haricinde yapmamız gereken bir şey var mı acaba?
> Ekran kartı:ati x1300

Beryl  pencere yöneticisini Ati kartlar ile kullanabilmek xorg-server'la gelen
açık kaynak sürücüyü kullanıyoruz. Malesef bu sürücü Ati'nin x1300 serisi
kartlarını desteklemiyor. Ati nin ürettiği sürücü ise;  beryl in kullanılması
için gereken  -Option "Composite" "enable"- aktif edilmesi ile OpenGL
desteğini kaybediyor. Ayrıca kullandığımız xorg-server sürümünü de
desteklemiyor. :(

Ama kısa bir süre sonra Ati sürücüsü ile ilgili bu problemin ortadan kalkması
için gereken çalışmanın yapıldığını biliyorum. ;-) Yakında müjdeyi alırız :-)

--
Kenan PELİT
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->