[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 rc

Akýn Ömeroðlu aomeroglu at iuhukuk.com
22 Ara 2006 Cum 00:07:36 EET

Selam

Pardus 2007 en son çıkan en yeni en kararlı en güzel en süslü en cicili bicili
sürüm :)

Pardus 2007 RC ise adaydı. Yani şu demek pardus 2007 çıkmadan önce çıktı ve şu
anlama geliyordu. işte bu son deneme sürümü bundan sonra 2007 çıkıyor.

Bu durumda anlatmak istediğim şu: Pardus 2007, Rc sürümünün bir üst modelidir.
Son model odur onu kullanmalısın :)
22 Ara 2006 Cum 00:02 tarihinde, fatih firtina şunları yazmıştı: