[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 kararlı ve pisi

Can Akçura canakcura at superonline.com
21 Ara 2006 Per 21:39:07 EET

Faik bey,
Cevabınızı okuduktan sonra içimi bir kurt kemirdi. Ben depo adreslerinin
değişikliğini belirtirken çok açık yazmamışım. Siz de sadece depo ismi
değişikliğinden bahsetmişsiniz ve adreslerin aynı olduğunu belirtmişsiniz.

Geliştirme sürümünden gelenlerin depo adresleri pisi de:
 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1./pisi-index.xml.bz2

Yeni kuranların ise:
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2

Adresler farklı yani. Doğrulamak açısından soruyorum iki adreste sürekli
eşitlenecek  demek istediniz değil mi?

Saygılar,
Can Akçura

19 Ara 2006 Sal 17:02 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı: