[Pardus-kullanicilari] HP Pavillon Açılış Sorunu

Said AKSARI saidaksari at gmail.com
21 Ara 2006 Per 20:58:57 EET

Umarım bir çare bulursunuz ancak başımdan geçen bir olayı anlatmadan
edemeyeceğim,
2000 senesinde Amerika'dan satın alınmış hp masa üstü bilgisayarına kendi
orjinal CD'si ile gelen win98 Eng dışında hiç bir işletim sistemi
kuramamıştık. Atmadığımız takla kalmamıştı. Bilgisayar resmen "Orjinal CD'mi
getirin" diyordu. Çılgına dönmüştük. Tek amacımız yine Orjinal win98Tur
kurmaktı. O gündür bu gündür gıcığım HP'ye.
HP makina alırken linux veya başka işletim sistemi kurulma imkanı var mıdır
diye sormak doğru olur aksi taktirde HP'den verilen yanıt "size makina ile
verilen orjinal yazılımı kullanın" şeklinde olacaktır. Bence de bu
şirketlerinin politikası.

21 Ara 2006 Per 15:20 tarihinde, huseyin bilen şunları yazmıştı: